In memoriam Paul Peijnenburg

28 maart 2020 17:30

In Memoriam

Recent ontvingen wij het trieste bericht dan op 17 maart jl. onze voormalige hoofdtrainer, Paul Peijnenburg is overleden.

Paul Peijnenburg uit Boxtel is vele jaren hoofdtrainer (1970–1977) geweest van onze vereniging. Daarna kwam hij in 1983 weer terug op het oude nest en trainde hij onze B en C junioren nog een aantal jaren. De herinneringen die wij als vereniging en ook de spelers die onder hem hebben gevoetbald waren en zijn bijzonder positief. Een duidelijke trainer, geen poespas en een geweldig mens. Hij en zijn vrouw Riek (al eerder overleden) waren altijd van de partij. Hij kon uren over voetbal praten onder het genot van een biertje en niet te vergeten zijn sigaar.

De tekst op zijn kaart is zoals hij het zou kunnen zeggen; “Het is mooi geweest, ik heb een goei leven gehad. Ik heb nooit iets gemankeerd maar het houdt ene keer op. Ik doe m’m ogen dicht en dan is het mooi geweest”

Namens het bestuur en alle leden van onze vereniging condoleren en wensen wij zijn kinderen, kleinkinderen en overige familie en vrienden heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

Bestuur v.v. Kerkwijk