Kerkwijk verliest tegen de verhoudingen in

Well 1

Kerkwijk 1

4e klasse F

25 februari 2023 14:30

J.A. van Boxel

Sportpark De Hoef
Maaijenstraat 9
5325XH
WELL GLD

Well - Kerkwijk 1-0 (0-0) 60. Kevin Paxton 1-0.

Well-trainer Remy Schouwenaar beschreef de derby als het Feyenoord - Ajax van de Bommelerwaard. ,,Het was een beladen duel, dan weet je dat het kwalitatief minder zal zijn’’, vertelt Schouwenaar. ,,De eerste helft verliep goed, waarna na een uur speeltijd via een voorzet die Kevin Paxton binnenliep op voorsprong komen. Daarna hebben we zelf niet heel veel meer gevoetbald.’’ Aan motivatie was in ieder geval geen gebrek. Een aantal weken vooraf werd een shirt van Well door Kerkwijk-spelers in brand gestoken.

Nabil Bouchlal vond dat zijn equipe tegen de verhoudingen in de wedstrijd had verloren. ,,Dat is niet de eerste keer dit jaar. Dat het ons niet meezit’’, vertelt Bouchlal. ,,Maar daar was vandaag het allergrootste voorbeeld van.’’ Zijn ploeg creëerde volgens de oefenmeester een veelvoud aan kansen, maar het ontbrak aan de efficiëntie om het af te maken. ,,We waren het grootste gedeelte van de wedstrijd de bovenliggende partij, dus uiteindelijk laten we onnodig punten liggen.’

Bron: Brabants Dagblad

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!