Ledenvergadering 2021

15 november 2021 17:00

Beste Leden, we hadden 26 november ingepland om de ledenvergadering te houden. Met de huidige Covid regels is het niet mogelijk om de ledenvergadering te houden zoals we gewend zijn. Daarom hebben wij als bestuur besloten om de vergadering tot nader order op te schorten.

Ondertussen wordt het jaarverslag en het financiële verslag door ons gewoon gemaakt. Ook de kas controle wordt op de gebruikelijke wijze uitgevoerd. In afwachting van de geldende Covid regels in december en de daarbij komende mogelijkheden voor een ledenvergadering zullen wij u in december opnieuw berichten.

Het Bestuur.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!