Inschrijfformulier nieuwe leden

Lijkt voetballen jou leuk? Wordt dan snel lid van onze vereniging! We kunnen altijd versterking gebruiken en zijn blij met alle nieuwe leden.

Dus vul onderstaand formulier in en verdedig binnenkort onze blauw/gele kleuren in wedstrijdverband! De competititewedstrijden worden gespeeld op zaterdag.

Liever eerst een keer meetrainen? Dat kan natuurlijk ook, heb je al vrienden die lid zijn, kom dan gezellig een keer mee naar een trainingsavond. Of meld je aan via [email protected]. Heb je geen voetbalschoenen? Geen probleem, kom op sportieve schoenen en in sportkleding.

CONTRIBUTIE

Mini's (0-6 jaar) GRATIS

Pupillen (6-12 jaar) € 108,- per jaar

Junioren(12-18 jaar) € 138,- per jaar

Senioren (18 jaar en ouder) € 198,- per jaar

Rustend lid €40,- per jaar

Voormalige of huidige voetbalvereniging

Je gegevens

Ik ga akkoord met de privacyverklaring van de KNVB *
Ik ga akkoord met de privacyverklaring van vv Kerkwijk *

Je verleent vv Kerkwijk tot wederopzegging toestemming om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van jouw rekening af te schrijven vanwege contributie of andere financiele verplichtingen en je bank om doorlopend een bedrag van je rekening af te schrijven. Indien je niet akkoord gaat met de afschrijving kan je binnen 8 weken een verzoek tot terugboeking bij jouw bank indienen. Neem hiervoor contact op met de bank

Voor het goed functioneren van onze vereniging willen wij je graag informeren over onze vereniging, sportactiviteiten en overige zaken die van belang zijn. Ook willen we speelschema’s, wedstrijduitslagen en soms ook (team)foto’s en filmpjes van jou op social media plaatsen. Wij vragen jouw toestemming om ook jouw gegevens hiervoor te gebruiken.

* = verplicht