Uitreiking zilveren speld KNVB voor Adrie de Bijl

2 juni 2020 9:00

BELANGRIJKE MEDEDELING

Sportvrienden,

Het bestuur heeft besloten om Adrie de Bijl voor te dragen bij de KNVB voor de Zilveren Speld. Dit omdat hij vele jaren als vrijwilliger allerlei zaken heeft geregeld op onze club. Tevens is Adrie sinds 2010 Lid van Verdienste van onze vereniging.

Normaal gesproken had de uitreiking plaatsgevonden tijdens het 75-jarig jubileumfeest van onze vereniging.

Vanwege omstandigheden (gezondheid) hebben wij besloten om deze uitreiking -in overleg met de gemeente Zaltbommel i.v.m. Covid-19- naar voren te halen.

Op 6 juni a.s. om 15.00 uur zal Adrie officieel worden gehuldigd en zal de Zilveren speld van de KNVB worden uitgereikt. Daarbij zal ook de KNVB aanwezig zijn

Deze huldiging zal plaatsvinden vanaf 15.00 uur in onze kantine

Vanwege Covid-19 zijn daar alleen bij uitgenodigd zijn familie, zijn collega vrijwilligers van de onderhoudsgroep, onze hoofdtrainer en het bestuur.

Mede namens het bestuur

Johan Oomen (voorzitter)