Vrijwilligers

Onze voetbalvereniging kan alleen bestaan dankzij alle vrijwilligers die zich week in week uit inzetten voor onze club. Scheidsrechters, trainers, mensen achter de bar, het bestuur, de activiteitencomissie ze zijn allemaal heel belangrijk. Maar er zijn ook vrijwilligers die een stuk minder zichtbaar zijn, denk aan de vrijwilligers die schoonmaken en het onderhoud aan de velden en het clubgebouw doen of de vrijwillgers die onze tenues wassen. Die vallen een stuk minder op, juist omdat ons complex er altijd zo keurig verzorgd bij ligt.

Er zijn dus tientallen vrijwilligers in de weer om er voor te zorgen dat alle teams doordeweeks kunnen trainen op zaterdag kunnen voetballen. We zijn dan ook hartsikke trots op iedereen die er zo veel tijd in steekt.

Als je zelf lid bent, gewoon graag wilt helpen of als je kinderen bij ons voetballen, vraag dan eens wat jij kunt doen. Is er een functie die jij leuk zou vinden, laat het dan weten en draag op die manier ook een steentje bij!

Heb je vragen over vrijwilligerswerk? Mail dan naar [email protected].

vrijwilligers.jpgEen aantal vaste vrijwilligers die wekelijks in de weer zijn op ons sportpark.