Receptie Adrie de Bijl, uitreiking Zilveren Speld van de KNVB.

9 juni 2020 10:15

Mededeling

Sportvrienden,

Afgelopen zaterdagmiddag vanaf 15.00 uur heeft de ceremonie plaatsgevonden met betrekking tot de uitreiking van de Zilveren Speld van de KNVB aan ons lid van verdienste Adrie de Bijl. Dit omdat hij meer dan 30 jaar als vrijwilliger werkzaam is geweest op onze club.

Het was een indrukwekkende ceremonie ook mede gezien de gegeven omstandigheden van zijn ziekte.

Vanwege Covid-19 waren daar alleen bij aanwezig zijn familie, zijn collega vrijwilligers van de onderhoudsgroep, onze hoofdtrainer en het bestuur.

Eerst een indrukwekkende toespraak van onze voorzitter Johan Oomen gevolgd door een even indrukwekkende toespraak door de ambassadeur van de KNVB, de heer Wim Mulckhuijse.

Daarna werd door de heer Mulckhuise de speld met de oorkonde overhandigd aan onze voorzitter en werd door hem de Zilveren Speld opgespeld en de oorkonde uitgereikt aan Adrie. Tevens werd ook zijn vrouw Pietje in het zonnetje gezet voor haar jarenlange ondersteuning.

Samenvattend was het een indrukwekkende middag waarbij ook nog gezellig is nagezeten onder het genot van een drankje, waarbij de Covid-19 regels keurig werden nageleefd.

Gerben_en_Anneke_Fotografie_-_VV_Kerkwijk_6-6-2020_45.jpg

Gerben_en_Anneke_Fotografie_-_VV_Kerkwijk_6-6-2020_44.jpg