In memoriam Koen van Utrecht

3 april 2023 20:15

31 maart 2023 is Koen van Utrecht overleden op 87-jarige leeftijd.

Koen is 62 jaar lid geweest van onze vereniging. Tijdens de seizoensafsluiting in de zomer van 2022 hebben we Koen mogen huldigen met zijn 60-jarig jubileum.

Koen kwam voor de liefde vanuit Haaften naar Kerkwijk waarbij hij zich aanmeldde als lid van VV Kerkwijk om op zaterdagmiddag zijn potje voetbal te spelen. De meesten onder ons kennen Koen als een strenge maar rechtvaardige jeugdtrainer en teamleider van de toenmalige A- en B-junioren.

Wanneer je als jeugdspeler het in de ogen van Koen te bont had gemaakt liet hij je alle kleedkamers schoon maken en/of kreeg je staf training, wat in hield dat je de gehele training rondjes rondom het veld kon rennen. Wanneer Koen daar later aan terug dacht kon hij daar met pretogen over vertellen.

Naast jeugdtrainer heeft Koen in het bestuur gezeten van onze voetbalvereniging, reed hij de bus naar uitwedstrijden en was Koen mede bedenker van het asfalt pad naar ons clubgebouw.

Tot het laatste toe was Koen geïnteresseerd in onze club en volgde hij de resultaten van ons eerste elftal.

Namens het bestuur en alle leden van VV Kerkwijk willen wij de familie Van Utrecht van harte condoleren en veel sterkte toewensen.

Bestuur VV Kerkwijk