Opleidingen tot Pupillentrainer en Juniorentrainer

26 april 2023 13:15

Lijkt het je een uitdaging om voetballers in de leeftijd van 7 t/m 11 of 12 t/m 18 jaar te trainen en te coachen. VV Kerkwijk is nog op zoek naar diverse trainers voor de jeugdelftallen.

Ook leden met wat minder (trainers)ervaring zijn van harte welkom. Ter ondersteuning is er voor iedere trainer (onervaren EN ervaren) een mogelijkheid om een opleiding van de KNVB te volgen! Met deze opleidingen wordt bijgebracht hoe de trainer-coach kinderen en jongeren met plezier beter leert voetballen.

Dus hierbij een oproep aan onze leden! Zijn er binnen onze vereniging mensen die interesse hebben om een jeugdelftal te trainen en een opleiding tot pupillentrainer of jeugdtrainer te willen volgen? Laat het ons dan weten. De KNVB start dit najaar (september/oktober) bij voldoende animo met de opleidingen tot pupillentrainer en juniorentrainer. Het cursusgeld wordt door vv Kerkwijk vergoed wanneer je je ook inzet als trainer bij onze vereniging.

Opleiding Pupillentrainer

Voor meer informatie klik hier

Opleiding Juniorentrainer

Voor meer informatie klik hier.

Heb je interesse of wil je eerst meer informatie neem dan contact op met Robert van Luyn.