Vrijwilligers gezocht!

25 juli 2023 22:00

Een voetbalclub draait op vrijwilligers, zo ook vv Kerkwijk.

Wij zijn voor seizoen 2023-2024 en verdere jaren op zoek naar vrijwilligers. Vrijwilligers zijn het kloppende hart van onze vereniging. Het is begrijpelijk dat iedereen een druk leven leidt en verplichtingen heeft buiten het voetbalveld. Toch willen we benadrukken dat zelfs een kleine bijdrage aan vrijwilligerswerk een enorme impact kan hebben op onze vereniging. Door slechts een paar uur per maand te besteden aan vrijwilligerswerk, kunnen we samen een verschil maken. Met het doen van vrijwilligerswerk help je de club niet alleen enorm, je zorgt er ook voor dat je geen vrijwillgersbijdrage van € 90,- hoeft te betalen en het geeft je de kans om nieuwe vaardigheden te leren en je cv te verrijken.

Onder meer voor de volgende vrijwilligersfuncties zijn een of meerdere plaatsen vacant:

• Hoofd voetbalzaken (bestuursfunctie)
  • Vrijwilligerscoördinator
  • Bardienst (zaterdagochtend of zaterdagavond)
  • Activiteitencommissie
  • Jeugd-activiteitencommissie
  • Trainers (bijstaan tijdens trainingen jeugdelftallen)
  • Scheidsrechters (jeugdwedstrijden)
  • Scheidsrechterscoördinator
  • Social media-beheerder (Facebook en Instagram)
  • Bestuurskamerdienst (middagen)
  • Heffen van entree tijdens thuiswedstrijden Kerkwijk 1
  • Onderhoud / schoonhouden clubgebouw

Wil je meer weten over wat deze functies inhouden, of wil je op een andere manier vrijwilligerswerk doen voor onze vereniging, neem dan contact op met Kevin van Zanten ([email protected]).