Samenwerking Uniek Fitness en Fysiotherapie Uniek

12 oktober 2023 16:15

VV Kerkwijk is een samenwerking aangegaan met Uniek Fitness en Fysiotherapie Uniek uit Ammerzoden.

Fysiotherapie Uniek ondersteunt onze verzorgster Vera de Koning met als doel de fitheid van alle spelers van v.v. Kerkwijk te verbeteren.

Bart Schuur, de eigenaar van Fysiotherapie Uniek is geen onbekende in het voetbal. Zelf voetbalde hij in het eerste elftal van WSC en v.v. Haarsteeg.

Alle leden kunnen na afspraak terecht op de club bij Vera en wanneer nodig kan er een afspraak gemaakt worden bij Fysiotherapie Uniek in Ammerzoden: 073-2082222.

Voor hersteltraining kunnen onze leden terecht bij Uniek fitness middels een herstel-trainingsledenpas van v.v. Kerkwijk.

Daarnaast krijgen leden van v.v. Kerkwijk korting op een trainingsabonnement bij Uniek Fitness.

Uniek.jpeg

Kees Westerlaken (voorzitter) en Bart Schuur van Fysiotherapie Uniek.