In Memoriam Adriaan Fuijkschot

22 november 2023 9:45

18 november 2023 is na een periode van ziek zijn Adriaan Fuijkschot overleden op 76 jarige leeftijd.

Adriaan was vanaf 1975 lid van v.v. Kerkwijk. Sommige van ons kennen Adriaan nog als voetballend lid maar de meest van ons kennen Adriaan als een gedreven supporter van ons 1ste elftal.

Adriaan had zo zijn vaste plekken op ons sportcomplex. Tijdens de wedstijden van ons 1ste elftal stond Adriaan met zijn voetbalvrienden altijd rechts van onze dug-out om daar op een gedreven manier mee te leven met het verloop van de wedstrijden en waar nodig van commentaar te voorzien.

Tegen de rust liep Adriaan dan alvast naar de kantine om de drankjes te bestellen voor hem en zijn voetbalmaten. Ook in de kantine had Adriaan daar zijn vaste stek om zo met elkaar gezellig bij te praten en wat te borrelen.

Onze leden zullen Adriaan missen in zijn meeleven met het wedstrijdverloop maar zeker ook zijn persoonlijke betrokkenheid bij andere leden van onze club.

Namens het bestuur en alle leden van v.v. Kerkwijk willen wij de familie Fuijkschot van harte condoleren en veel sterkte wensen.

Bestuur v.v. Kerkwijk