Oliebollenactie VV Kerkwijk

9 december 2023 16:00

VV Kerkwijk gaat oliebollen en appelbeignets verkopen, gebakken door bakkerij Gremmee uit Rossum!

Bestel uiterlijk 20 december, en wij zorgen er voor dat u 28 december kan gaan genieten van heerlijke oliebollen en appelbeignets.

Al trek in zo'n overheerlijke, verse oliebol of appelbeignet? En wilt u tevens de clubkas van de mooiste voetbalclub van de Bommelerwaard sponsoren?

Klik op onderstaande knop, lees alle informatie en geef uw bestelling door vóór 20 december!

knop_LEDENSHOP_7.png

Deel dit bericht met familieleden, vrienden, buren etc. om er met elkaar een geslaagde actie van te maken mét een mooie opbrengst voor onze prachtige club!

Kunnen we op uw/jouw bestelling rekenen?

Groeten,
De jeugdactiviteitencommissie

Ps. de link (met daarop volgende betaallink) werkt via uw mobiele telefoon. Echter werkt het invullen van het bestelformulier én betalen nog gemakkelijker via een computer of laptop.