ALV 2019, bestuursverkiezing

24 oktober 2019 20:00

Bestuursverkiezing

Kandidaten voor het bestuur dienen zich schriftelijk bij de secretaris aan te melden. ([email protected]) Hun kandidaatstelling dient door tenminste 3 stemgerechtigde leden te worden ondersteund en dient vergezeld te gaan van een ondertekende bereidheidsverklaring van de desbetreffende kandidaat.
Stemming over personen dient schriftelijk plaats te vinden tenzij dit op voorstel van de voorzitter bij acclamatie geschiedt.

Voorzitter

Onze 3 jaar geleden herkozen voorzitter Johan Oomen is reglementair aftredend en herkiesbaar. Hij stelt zich voor een periode van 3 jaar opnieuw kandidaat.

Activiteiten en Kantine zaken

Marc de Bijl heeft aangegeven zich beschikbaar te stellen als bestuurslid voor de functie van
Activiteiten en Kantinezaken. Hij stelt zich voor een periode van 3 jaar kandidaat.