In memoriam, Toon Baron.

6 februari 2020 14:00

Zondag 2 februari ontvingen wij het trieste bericht dat op die ochtend omstreeks 10.30 uur ons 51 jarig lid, Toon’tje Baron, op 63 jarige leeftijd is overleden.

Toon heeft zo ongeveer 20 jaar lang in Kerkwijk I gespeeld en was daarvan ca. 15 jaar aanvoerder. Hij is onze club altijd trouw gebleven.

Er is inmiddels met de familie gesproken en onze voorzitter zal namens onze vereniging a.s. zaterdagmiddag 8 februari om 15.00 uur voor aanvang van de competitiewedstrijd van Kerkwijk1 tegen Beesd een korte mededeling doen, aansluitend zal daarna één minuut stilte in acht worden genomen. Het 1e elftal speelt deze wedstrijd met rouwbanden.

Namens het bestuur en alle leden van onze vereniging wensen wij Gerda, Leonard, Geralda en Henny, kleinkinderen en overige familie en vrienden heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

Bestuur v.v. Kerkwijk